
|
Saturday, July 2, 2011 • 5:17 PM • 0 comments See, on the morning i use to wake-up earlier than my other sibs okay. Bt not this morning ;DD hee, then i wake-up at 9 o'clock i think. I tengok-tengok je my sis fee buncit dh bangun and get ready fr breakfast with kak sya. saya masih lg terbongkang di atas katil kejap lh kn then ttbe bangun ambil lappy okay then online kejap. bhaha =..= , sementara si buncit tuh tenga bermake-up ttbe je bunyi alarm. fee : bunyi phone siapa tuh? i : hah? entah duh. fee : bunyi alarm kak nurul kot =.=' i : yelaa kot, biarkn ler -.- then bunyi alarm fr the second time, now sis fee pergi cari punca bunyi alarm then .. fee : eii, phone dy yg berbunyi pastu ckp tktahu pula i : huh? mana ada lh! fee : habis tuh apa dkt bilik mama? i : mana? OH! hehe, mana lh tahu. dh off smlm in fact i use the other hp. So the moral of story is, never answered back if orang tua-tua cakap okay. Haih, malunya. |
O W N E R
![]() R A W A N G 28 J U N 1995 N O T S I N G L E 18 Y E A R S O L D K P T M , B A N G I S A R A W A K I A N |